Yay

Hejhej allesammans!

Jag hittade min mössa igår!! =D den låg på hatthyllan hos pappa...

Jag vet att Jennifer skrev det förut men jag har tråkigt så jag skriver det igen, nu är det bara
















































DAGAR KVAR TILL JULAFTON!!

Jag kan inte fatta att det här är den sista "skolveckan" för man brukar typ avsluta och fixa med extra grejer som bara tar typ 1 lektion och så men vi har ju bara vanliga lektioner... =S

Vi hade fysikprov idag o jag  FAILADE! (tror jag...)

Nu ska jag nog gå och titta på tv

Kraaam<333

//Linnea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu