Solbränd

Heej!
Igår efter tt jag hade bloggat så upptäckte jag att ja va FETT SOLBRÄND!!!!! Jag hade glömt smörja in mig... :S
Men iaf så hade vi ingen after sun elr nåt sånt så jag tog en fuktig handduk och la på ryggen och så låg jag så flera timmar igår och ända sen jag vaknade idag och solbrännan har gått ner FETT MYCKET!!! Mer än vad jag trodde. :)
Fast det roliga var att jag BARA var solbränd på ryggen, kanske lite på bena men INGET på magen ^^
Aja LÄNGTAR TIlLS LÖRDAG!! Men nu ska börja packa
Kramiz//Linnea<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu