Badat

Hejhej!
Igår var jag med Nora och badade i havet ^^ Det var FETT varmt!! Vi såg en snok som var ute och simmade så då följde vi efter den tills den var i vassen och varnade alla som kom ivägen så att dom visste... ^^
sen sov vi över och gick upp 1 idag.
Vi har läst och tittat på film typ hela dagen så nu e jag fett sugen på att typ bada eller hoppa studsmatta eller nåt...
Men jag e fett fundersamt och ganska ledsen för jag vet inte hur jag ska göra med gymnastiken... Jag har fått JÄTTE DÅLIGA träningstider så jag vet inte hur jag ska göra... :(
Kramizz//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu