Dagens oufitt

Heej!
Här kommer dagens outfitt:
Har sovit i min syrras assköna säng inatt eftersom att hon har varit nattvakt och inte hemma.
Jag fick sova i hennes säng i utbyte mot att jag bytte hennes lakan så det är gjort och klart. :)
Nu väntar jag tyyp halvt på att hon ska komma hem?
Snart ska ja åka till täbban me Elinor <333
Jag ska spendera så mkt pengar (tror ja?)
Iaf igår berättade mamma att jag hade sparat en 500 till mitt konto som jag inte har fått en...
Då blev jag fett nöjd me mig själv eftersom att jag trodde att jag typ va pankt och at jag hade sparat pengar :)
Ni får se vad jag har köpt när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu