Grönan... :(

Heej!
Har inte bloggat på ett tag men idah har jag varit hos mina kusiner (Lova o Ludde) och firat Lovas födelsedag.
Igår va jag med Johanna o Jennifer och sen en stund med Hanna, Naima, o nåra till ^^
hoppas ni har haft det lika bra som jag har haft det!
Imorrn skulle jag gått till grönan med Nora men det kommer regna hela dagen så vi pallar inte...
Även om det är kul så kan det bli mkt roligare om man går när det är soligt även om det är mer människor där...
Men vi tycker likadant så det "blir ingen skada sked" ^^
Vi ska upp till mormor på midsommar så vi kanske åker imorrn istället :)
Kramizz/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu