Gymnastikläger

Heej
Känner mig helt paff. Helt slut.
Det känns som att jag har as mkt planerat för sommarlovet.
Man ska bara softa, känns som att jag är upptagen hela tiden...
Och jag ska på gymnastikläger men jennifer kom inte med eftersom att hon anmälde sig försent så gruppen hann bli full, jag var den sista... Så nu känner jag mig inte lika taggad längre, ja menar asså jag e nt rädd för att jenny inte e me utan för att alla andra liksom har "buntat ihop sig" alla går ju tyyyp dit i par och tänk om ingen som jag känner kommer? Det e det ja är lite orolig för elr så e det bara för att jag e så jäkla trött...?
Nu blev det fett mkt text o BORING att läsa men det bli så ibland..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu