Operation dagsverket

Heeej!

Sry att jag nt har bloggat sen i förrgår men igår gick jag till skolan tidigt (halv 8)
Och sen hade vi bråttom till poolpartyt. (Som blev ASKUL)
Igår hade vi Operation dagsverket i min skola, man ska jobba och få ihop pengar som vi sedan sjänker till nån välgörenhetsgrej. Man kan göra det under helgen om man inte hinner på fredagen eller nåt men man ska lämna in pengarna på Måndag. Jag har tvättat och har hittils samlat ihop 23 kr (1kr/min)
På Onsdag slutar jag skolan
sen på lördag ska jag till mormor me Jenny <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu