Pannkakor

Pannkakor

Igår lagade jag pannkakor till middag för jag ska ha det som matsäck idag för det fanns ingen kassler så jag kunde inte göra min goda passtasallad... Men det gick inte så bra för först gjorde en halv smet och så blev det fel så då behövde jag börja om och sen kom min syrra och sa att hon skulle ta mina pannkakor som jag skulle ha tills idah för att jag var en idiot som hade lagat för lite pannkakor men det skulle ha blivit 15st...
Idag ska vi åka in till gamla stan med klassen för vi har inte slutat skolan än (känns som om vi är den ända skolan som inte gjort det...)
Men först skulle vi ha åkt till cosmonova men nu ska vi in till gamla stan men dit ska vi nästa år! :(
Här är föresstren dom grejerna jag köpte i täbban:
tröja från hm 99kr
ballerinaskor från din sko 199kr
ballerina strumpor 3-pack från Lindex 80kr
Dagbok för alla mina fans 4 från akademibokhandeln 139kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu