Jag älskar dig mer än du tror ♥

• Vad ska jag säga lixom!? <3
• Jag suger på sånt! Men du klarar det! Du är bäst! <3
• Du är bättre! :') <3
• Nä, för du är bäst!! Jag skulle aldrig orkat med det
som du får gå igenom!! Du är bäst, bäst, bäst!! :') <3
• Nä, för jag hade aldrig orkat gå igenom det utan dig!!
Du är mitt allt och lite till! Du är bättre än bäst!! :') <3
• Nu började jag gråta! :') <3
• Jag också! :') <3
Jag älskar dig <3
• Vad ska jag säga lixom!? <3
.
• Jag suger på sånt! Men du klarar det! Du är bäst! <3
.
• Du är bättre! :') <3
.
• Nä, för du är bäst!! Jag skulle aldrig orkat med det
som du får gå igenom!! Du är bäst, bäst, bäst!! :') <3
.
• Nä, för jag hade aldrig orkat gå igenom det utan dig!!
Du är mitt allt och lite till! Du är bättre än bäst!! :') <3
.
• Nu började jag gråta! :') <3
.
• Jag också! :') <3
.
.
Jag ritade det här den dagen som vi nästan tappade taget om varandra!
Men det kommer alrig hända igen! Jag älskar dig och kommer aldrig att släppa taget!
Du och jag, för alltid! Vi klarar allt tillsammans, verkligen ALLT! ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Du vet vem jag är! :o <3

Kommer aldrig glömma våra underbara minnen! jag älskar dig, du är bäst!<3

2012-04-20 @ 23:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu