Promenad ♥

Hej!
Nu har jag räknat matte så jag är helt slut! Ska försöka gå ut lite innan maten, måste känna hur det känns i foten att gå en lite bit! Förhoppningsvis är det bättre! Ska gå till korsningen och försöka få lite teckning för här ute på landet är det dåligt med det. Har just märkt att jag bor granne med Frida Hallgren som är med i bland annat "så som i himelen" och "en gång i pucket"! Jag sa hej till henne! Haha, rolig information! :D Aja, jag kanske bloggar mer ikväll eller imorrn! Glad påsk! Kram Jennifer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu