Dröm om morgondagen, Minns gårdagen, Lev idag ♥

Hej! Jag kom typ hem 3 inatt från Emma och sen va jag jättetrött.
Funderar på att smsa henne och Felicia och fråga om dom vill göra något idag.
Har annars inget att göra, alla är ju typ och åker skidor. Jag kan inte åka skidor :/
Jag har åkt en ggång med klassen i romme och det gick inte så värst bra för jag
och en kompis som häller äldrig hade åkt, hamnade i rommes svåraste (svart)
backe och första delen körde vi störtlopp sen ramlade vi efter halva och åkte
resten ner på rumpa :P
Nu blev det lång menmen! Jag bloggar sen, om vad jag har gjort/ska göra idag! :D
Puss och Kram /Jennifer ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu