Godmorgon♥

Hej!
Idag ska jag till Emma och jag längtar så jävla mycke!! Hon ska visa mig en sak!! Jag måååååååste se!! Jag vill till henne nu! Jag slutar 15.10 och bussen går 15.28 och då är jag typ hos henne 15.40!! Ååhhh, jag längtar så himla mycket!! Igår kväll så ba, ska vi baka kladdkaka imorrn! Hahahaha! Vi får se hur det blir med allt och alla! Vi har en hel del att snacka om! Men nu måste jag gå! Jag bloggar kanske inte så mycket idag, men ni överlever! Pusss /Jennifer ♥♥♥
Älskar dig lill mongo/IngaBodiiiiil ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu