facebook!

Jaha, nu kommer inlägget med alla som gillade statusen på fb!

Veronica: En super snäll tjej som gick i min skola! Som är saknad! :)<3
Hanna: En rolig och söt tjej som gick i samma klass tills vi började 4:an! :)
Rebecca: En schyst och söt tjej i min skola! :)
Dian: En snygg kille som jag vill lära känna bättre! ;)
Erika: En söt tjej som är min bästis granne! :)
Malin: Söt tjej, som går i min skola och som gick i min klass! :)
Katti: En super söt tjej som är jätte duktig på gymnastik! :)<3
Julia: En söt tjej som jag hoppas, bli bätter vänn med ocj kanske börjar träffas efter skolan! :)<3
Jennifer Sigbratt: En söt tjej jag träffade för länge sen men som fortfarande håller kontakten via fb! :)
Jennifer Elvesjö: En enormt söt tjej jag vill lära känna bättre! :)
Michelle: En sjukt söt tjej jag vill lära känna bättre! :)
Wilma Nordström: En rolig och snäll tjej i min skola och som är duktig på ridning! :)
Linnea Neumann: Min lilla söta älskling som jag vill träffa snart igen! :)<3
Cluadia: En jätterolig tjej med bästa humor som jag har ett skitroligt minne med! 
Karen: En sjukt saknad tjej, som va min granne men inte längre :((<3
Filip: En rolig och snäll kille i min klass! :)
Hedvig: Jag saknar dej jättemycke vill värkligen träffa dig snart! ;)<3
Emma: Sjukt rolig tjej som jag älskar att chatta/ vara med! fast du e en fegis!<333
Linn: En jätte gullig och rolig tjej jag vill vara mer med! :)<3
Ida: En rolig tjej som går i min klass och som bodde jättenära mig! :)
Erika: En söt tjej som gick i östravalla och som bor granne med Linnea! :)
Linnea Löwgren: En rolig och söt tjej jag känner genom Miranda! skulle vara kul att känna dig bättre! :)
Ellen: En sjukt söt kompis jag har kännt länge och har jättemånga roliga minnen med! :)
Josefine Larsson: världens sötaste tjej, så omtänksam och snäll! älskar dig!<3
Fia: En söt och snäll tjej jag vill lära känna bättre! :)
Johanna: En rolig tjej i min klass med världens bästa sak i sitt skåp! ;)<3
Robert: En snygg och rolig kille i min skola! ;)
Anna: Världens snällaste och sötaste tjej! Vent inte vad jag skulle gjort utan dej!<33
Josefin Odelstam: En jättegullig och rolig tjej som jag aldrig kommer glömma! :)<33
  • Kram Jennifer! <33


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahahahahaha

2012-01-03 @ 18:20:09
Postat av: anna

va för status? missade den :( men skriv om mig ändå!! :D <3

2012-01-03 @ 19:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu