Fredagen feta planer♥

jag ska till Emma när jag slutar och då kanske Tilde och Felicia också ska vara där :))
Sen ska vi se på film och jag tänkte nog sova där och det kanske någon av dom andra också!
Det ska iallafall bli jätteroligt! Vi hade så jävla roligt förra gången!
Skaffade oss 100 nya minnen som kommer upp hela tiden och det va så himla rolig
och jag fick kramp i magen för vi skrattade så mycke! Vi skrattade åt samma sak i typ 20 minuter! :)
Haha, jag skrattade så mycke så jag lät som en motorsåg enligt Emma! :D♥
Haha, det var sjukt kul! Kommer ha minst lika kul på fredag om inte roligare! :D♥
Puss Jennifer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu