Har aldrig varigt så pigg en morgon!

Tjolahopp tjolahej!

Jag är jätte pigg! Har inte varigt det på flera år! Kanske för att jag har sovigt i natt :D
Nu ska jag till Jossi och ha morgon party! Hihi, sno hennes iPad med andra ord!
Igår kom det dåliga "nyheter" jag har fått "Morbus sidning larsen syndrom" i höger benet.. :/
Vilket betyder ungefär att det är något fel vid mitt knä och jag får låsningar och tappar
lårmuskler.. :s! Aja, det är bara att gilla läget! ;D Puss och kram jennifer!♥


Gammal bild! Där jag va blondin! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu