Ingen ide att säga förlåt...

Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte har skrivit!!!
Fast jag vet att ni inte kommer ta det så allvarligt..? Jag har varit hos pappa i två veckor nu så jag har inte fått tillfälle att skriva med läxor och hans sega dator o.s.v. det finns hur många bortförklaringar som helst. Det helt enkelt inte vart prioritet nr 1.
Jennifer skriver ju nu på hennes och Emmas blogg och typ slutat skriva här? men hon börjar nog igen i framtiden!
Har nu försökt kopiera in en bild i typ min o de lagga sönder så...
Puss o kraaam //Linnea <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu