Noraaaa =DDD

Igår va jag med Nora o vi sov över o hade FF =DDDDD
Först åkte vi t ica o hyrde film o sen t täbban o så köpte jag ett par skor!
Ja gillar dem =)
Sen när vi kom hem till henne på pyssladse vi lite sen åt vi middag. Det var fett gått!
förätt: kyklingtacos med tillbehör
efterrätt som vi åt under kvällen/natten: mmm! (bara godiset kostade 85 spenn)
sen tittade vi på filmer o vi blev trötta sen testa vi o sova men då steg sockret in o vi typ satt o garvade åt varandras miner tills vi fick ont i kinderna, sen kom vi på massa kodord tex: gurgel (betyder ja), haha!
Sen va vi vakna typ hela natten sen ville Nora sova vid 8 på morgonen så då somnade jag 15 över 8 o sov till typ  11 o nu sitter jag här, med 2h o 45minuters sömn på typ 1 o ½ dugn =) (sen jag gick upp igår)
O imorrn är ju sista dagen innan skolan börjar... ='( de suger...
Puss o Kraaaaam<333//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu