Okej jag ljög...

Okej jag ljög... Vi såg klart house of wax idag när vi vaknat och jag skakade efter då också MEN jag var betydligt mindre rädd! Eftersom att de var ljusare... haha =D
Det som var bra var att jag sov som en stock för att jag va så jävla trött och drömde INGENTING! så jag klarade faktiskt av natten med glans, fast de gjorde inte Oskar för Elinor låg på hans arm så han fick fett ont o låg vaken typ hela natten. haha =P
Jag:
Oskar:
Sen åkte Elinor hem o jag följde med Oskar till täbban o såg till att han kom på rätt buss eftersom att han inte hittar där, sen bytte jag ett par byxor som jag råkat klippa hål i och åkte sist till Nora och åt pannkakor eftersom att jag inte ville vara ensam hemma...
Efter middagen vann mamma över mig i RISK men sen ville jag ha revansch och vann överlägset! =D
Godnatt när ni nu går o lägger er men mitt batteri är snart slut o jag pallar inte hämta laddaren så, Puss o Kraaaaam<33333//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu