Rubrik

Haha, jag och syrran är över trötta och har kudd krig i soffan!! Haha, min syrra va så jävla rolig!!


Hahaha, vi kollade på sofias bilder!
E - Är detdär cerwall? :0
J- ja!
E- Hur gammal är hon?
J- typ 21 lr något!
E- vilken gammal typ!!
J- Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahha
Hahaha, vi kollade på ****** bilder!

Ellinor - Är detdär *******? :0
Jag- ja!
Ellinor- Hur gammal är hon?
Jennifer- typ 21 lr något!
Ellinor- vilken gammal typ!!
Jennifer- Hahahahahahahahahaha!!!  de är min tränare!!! 
Ellinor- Jaha, jag trode de va din kompis!!
Jennifer- Hahahahahaha, jag döööör!! :DDD

Om du vet vem, så va det inte menat!! :D<3
Hahahaha, puss på dig Ellinor och puss på er mina läsare!<33


AS FUL!! Men jag bjuder!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu