Skräckfilm

Heeej nu ska vi sova men jag kommer få mardrömmar...
Vi har sett på flera skräckfilmer som The grudge och The Shining, the grudge var fett läskig men det va INTE the shining! typ sämsta filmen NÅGONSIN!!! haha så jäkla dålig!
Sen nyss har vi sett House of wax men den va så JÄVLA LÄSKIG o ÄCKLIG att vi inte vågade se klart, dem typ klippte av någons hälsena och gjorde om människorna till vaxdockor när dem var levande! Jag DARRADE efter! =S
Jag har typ aldrig sätt en läskig skräckfilm men kommer inte göra det igen!!!


Råder inte till att se alls och speciellt INTE på natten när typ de e helt mörkt o så...

Godnatt o sov så gott<3333
(fast de kommer nog inte jag göra...)
//Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu