Soooova =)

Heeeej <3
I morse blev ja så j****vla pist of när jag skulle måla naglarna allt bara fukkade sönder så de blev inte den bästa starten på dagen,
( den blå använde jag o den blev snarare lila =) )
men sen blev de bättre och nu ska jag snart sova för ja gick upp sååå tidigt imorse...
Imorrn ska jag sova till typ halv 2 sen ska jag typ du fixa mig o sen ska jag ringa o fråga nån om hona/han/dem/ni vill göra något o förhoppningsvis sova över. Mamma o syrran ska nämligen vara borta heeeela dagen o kommer inte hem förns typ 10 på kvällen o ja pallar inte vara hemma själv för då blir jag lite rädd efter Hause of waaaaaaax :P det e sant! :S fattar nästan inte själv att ja blev sååå rädd...
Pusssssssssss//Linnea<333
ojojoj, snyggt där... (not)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu