Tessla ♥

Idag (2 januari) har ja typ inte bloggat o sorry för det... =)
Men de här har ja gjort idag:
1. vaknade 13.15
2. gick upp 13.30
3. åt makaroner o bacon me ost till brunch
4. såg på tv
5. åt middag
6. såg på mer tv
7. spelade RISK me mamma
8. ska lägga mig, kommer in i mitt rum o ser vår AS SÖÖÖÖTA katt ligga o sova i mitt rum o MÅSTE bara blogga om de <3 :
älskar henne! <3333
9. Sitter kvar vid datorn (trött) o chattar ett tag till fast borde sova... haha! =D
10. Kraaam! <3333 //Linnea

(Har tillbringat typ hela förra veckan så fast utan spelet me mamma... de e sååå sorligt... fast imorrn (/idag) ska jag träffa Elinor igen o sen ska vi sova över o åka till Täbban på onsdag sen ska vi träffa Oskar, så två asroliga dagar är framför mig! sen kommer de bli ASKUL i helgen också men de får ni se då... =P =D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu