Tidningen

Nu har jag kommit hem från skolan, det kom en jurnalist dit och så blev ja o en till intervjuad och så blev jag fottad så nästa vecka kommer jag typ va me i tidningen =)

Mamma ska jobba över o min syrra e på scouter så ja kommer vara själv hela kvällen. Nu sitter jag i soffan i min onepiece med Tessla i knät, dator bredvid mig och scrubs på tv, kan man ha det bättre? haha hoppas ni har det lika bra iaf! <333 tyärr e de för mörkt så det blir ingen bra vild, ni får en bild på mig och Jennifer istället, så här såg vi ut när vi va små haha :P
jennifer                                   jag
vill ni ha mer bilder eller är det bra som det är? säg till om ni har några önskemål om vad som helst! <333
pussipussi//Linnea<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu