Godmorgon♥

Idag ska jag packa det sista och sen ikväll ska vi få gäster! Igår träffade jag Linnea, vi har inte sätt varandra på typ en vecka! Det är mycket för oss!! Hon åker till Gotland idag och jag åker dit imorrn! Tror hon åker med hennes pappa och brorsa och jag åker dit med jag åker dit med min syrra, Nina, Denis och Natalie! Ska bli grymt kul, alla är gympa tjejer så det är roligt! Blir nog nån dag i kneipbyn och lite på tofta! Kanske bloggar, bror på om jag hinner och om jag har 3G där nere! :) Puss och Kram♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu