Tagga dansdag!

Hej på er!

Idag har jag tränat för försrta gången på 5 veckor! Har saknar gymnastiken sjukt mycket och det var jättekul att  träna och framförallt att träffa alla igen! Imorrn är det dansdag och då ska vi kötta dans hela dagen! Ska bli mer än grymt! För er som inte visste det så har jag dansat rätt länge innan jag bestämde att jag skulle satsa på gymnastiken! Det jag har dansat mest är disco, så roligt! Har dansat en del juzz funk också. Har saknat dansen en del också så det ska bli väldigt roligt med dansdag imorrn! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu