Mina känslor för Emma..! ♥

När vi sover över..
- Känslan som uppstår när Emma ska gå upp och hämta chips och när jag kommer upp står hon där och hyvlar en jävla morot!!!

När vi ska träffas efter skolan..
- Känslan som uppstår när jag är utanför Emmas hus och frågar vart hon är och får till svar, Du är så långsam så jag gick hem till min farfar!

Bara rent almänt..
- Känslan som uppstår när Emma sätter sig mitt på vägen och säger att hon ska flytta till Grekland och bli japanes..!

Puss på dig Emma! Du är för rolig! :D♥ Gammal bild ↓


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu