Äntligen hemma

Hej! Shiit... Idag har högstadiet i min skola varit på tibblevallen och haft idrottsdag, min klass vann ^^, glad
men sen på vägen hem så skulle vi ta bussen, först och främst fick inte alla plats så några fick stanna kvar... Och sen när jag skulle så gick jag till dörren och då så sa busschaffören att bara framdörren skulle öppnas så jag bokstavligen trycker mig fram genom allt folk fram till dörren. Men det är en tant till som inte hör så typ alla på bussen behöver hjälpa henne till att komma av...
Så jävla trångt det var, men nu är jag hemma! :)
Ska duscha och sen plugga sen har jag scouter! Jaa! :D
Puss o kram
//Linnea♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu