Liten :(

Heeej! Vet ni vad som är jättedåligt? Att jag är så liten! Det är folk som gissar att jag är typ 17!!! Jag är fan bara 13!!! För ett tag sen var det en busschaufför som trodde att jag var 18 så min syster fick åka gratis med mig för att jag var "vuxen".. Idag frågade Victoria om jag ville vara med henne och typ halva hennes klass och fy fan vad jag kännde mig liten! Hon är en av mina bästa kompisar ochhon går i gymnasiet.. Ja, vad ska man säga?! Om någon undrar, jag är bara 13.. Det var bara det jag ville säga, hejdå. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu