Nytt!

¡Hola amigos! Nej, men nu är jag klar med spanskan! Jag tänkte visa lite nya saker jag har köpt/fått :) 
En sjukt mysig tröja! Nu när det börjar bli sjukt kallt är det ju hur mysigt som hällst!
 
Två bhar som tog typ en timme för mi och Wilma att välja.. Vi stog där och diskuterade bh-storlekar så tillslut sa Wilma att snart kommer vi med på "tjuvlyssna.se" Asså det var värkligen:
-Men B är ju större än A..
- Ja, A, B, C lixom..
-Men då blir ju det förstort, eller förlitet??
HAHAHA, så jäkla bra! Men aja, nu har jag bhar iaf! :D
 
Sen det jäkla katet om ett kärp! FIXAT!! Jag som aldrig kan ha lagom stora byxor på mig.. Men nu har jag ett skärp!! Grymt bra! :D
 
Gulliga "praktiska" saker! 
 
Som säkert alla vet är det någon idiot som har förstört mitt lås i skolan så idag fick jag ett nytt! :) Och den sjukt gulliga reflexen också! Alltid bra att ha lixom ;)
 
Aja, det var det! Puss Jennifer ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu