Stor diss!

Hej... Nu är jag så jävla sur! Och dissar SL:s stora misstag idag! För det första så kommer bussen ALLTID försent och idag stog jag i regnet i ca 10 miuter! När jag äntligen får gå på så börjar bussen åka och sen bara tvär stanna! Så typ alla bara flyger på mig och jag ramlar med knät på trappan typ i mitten av bussen och säger till några kompisar att jag kanske kommer få ett blåmärke och att jag har ont i knät.. När jag kommer hem så kollar jag och ser att det till och med blöder! Det verkade som att choffören inte änns kunde köra! Jag visade mitt knä för mamma och hon sa att man skulle ju kunna skriva till SL och ba: Ska det se ut så här när man åker buss? HAHAHAH, nej men jag undrar vad dom skulle säga!? Jag har ju redan probelm med knäna så det gjorde ju ite saken bättre kanske! XD 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu