Dansen!! :D

Hej! Igår började dansen! Det var sjukt rologt och våran grupp var super bra.. Typ minst i gruppen som vanligt! Jag han inte blogga igår efter dansen för jag var super trött och så skulle jag hämt min syster som först hade träning och sen drog på fest! Linnea kommer nog inte blogga så mycket för hon är hos pappa så hon har typ ingen fungerande dator. Nu har jag blivit förkyld också, tack Jossi.. haha, nä men det kanske inte var så smart att gå ut i linne och shorts igår.. Bild fråg ingår, våran saft drickar tävling!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad för fest??

2012-09-01 @ 18:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu